Gerçekten yoruldum artık ya ağlayarak yazıyorummm cidden çok yoruldum. Yine meme reddi yaşıyorum gece sağ göğsümü emdi emdi bi anda kafasını çekip emmek istemedi gün içinde zar zor emzirdim şuan resmen inatlaşıyor benimle bide öyle bir ağlıyor ki sanki dayak yemiş oturdum bende ağladım dayanamadım artık😫 ne zamana kadar böyle gidecek bu ya oturup adam akıllı uzun uzun emziremedim bi sürekli bişey çıkıyor resmen emzirmekten soğudum ne yapacağımı şaşırdım…..