yerlersenietipuf Kizlar yarın kuzenimin kınası var. Konakta. Baktım kızımın dolabına da hep küçük geliyo pek de kıyafeti yok zaten. Bu sırttan var üstüne sıfır kollu gömlekle goydirsem. Deri görünümlü ya yazın giyinir mı ki sizce.
Adosunannesii yerlersenietipuf üst hoş ama alttaki bir kız çocuğunun giyeceği bir şey değil 23 yaşında bir kadının giyeceği kıyafet. Bence başka bir şey giydirin
Mmeelliikkeee yerlersenietipuf ay göze hitap etmesine bakmayın çok sıcak isilik yapar yazık rahat edemez bence , pamuklu bişi giydirseniz
yerlersenietipuf Ogulluana Adosunannesii Kombin şöyle aslında. Öylesine deneme amaçlı giydirdim gömlek. Utulenecek de. Şort kislik mı yazlık mı ona emin olamadim
yerlersenietipuf Adosunannesii benimde çok hosjma gidiyo aldım bı kere giydi sadece. Bı daha olmiycak belki şimdi degerlensin giysin dedim de netten baktım hep üstüne uzun kollu falan giymisler . Dedim acaba yazın giyilmiyo mu düğünde gulmesinler bana da 🤦🤣
yerlersenietipuf Mmeelliikkeee yokki adam akıllı kıyafeti. Buna givendim aslında almadım sonra bı anda acaba yazın olur mu ki dedim.