EcemAhsenBorte Selam anneler, 1 yaşına kadar bebalac Gold kullandık. Bebeğim 14 aylık normal bebalaca geçmek istiyorum. Ama sizce bir sorun olur mu? Bağırsak florası açısından emin olamıyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var.