Aysecelik Benim bebeğim 3 aylıkken beni emmeyi bıraktı. Ne yaptıysak kabul etmedi. Emzirme danışmanı ve ebemle bile çözemedik bu durumu çok üzülmüştüm ama istemeyince istemiyorlar biz elimizden geleni yaptıktan sonra gerisi onlara kalıyor. Şırınga ve kaşık biberonla 1 hafta yapabildim ancak çok ağlıyordu ta ki biberonu verince. Sütümü sağıp biberonla vermeye başlıyordum biberonu kendi tutup aşkla içiyordu resmen ama oda çok kısa sürdü. Şu an 5 ay 1 haftalık, saatlerce aç kalmasına rağmen biberon almıyor uykuda besliyordum başta bu sefer uyku düzeni bozuldu biberonu ağzına alınca hemen uyanıyordu bir sürü mama değiştirdim vanilya,pekmez vs kattım yok almadı. Doktorum biberon ve mama istemiyor yapacak bir şey yok onun kararı dedi ve 4,5 aylıkken ek gıda tadımlarına başladık. Şu an 5 ay 1 haftalık,dünden itibaren öğün olarak veriyorum her öğünden önce mama teklif ediyorum ama yok,mamayı sadece gece uykusuna geçerken içiyor ve gece 1 kere daha veriyorum 2 biberon alıyor.
Bazı bebeklerin reddi geçiyor bazısının böyle geçmiyor işte