35 hafta 6 günlük doğum yaptim şuan bebeğim 3 ay 23 günlük 2430 gram olarak doğdu ilk başlarda kilo alımı 800 700 600 civarı idi şimdi 1 ayda 300 gram almış doktor mama önerdi ama bizim alerjimiz var alerjik mama verdi severse rapor çıkarırız dedi ama benim kızım asla biberon almıyor her biberon denedim hiç faydası yok ağzına almıyor bu mamayi nasıl vereceğim tecrübesiz bi anne de değilim ama her çocuk farklıymış ne yapacağımı şaşırdım çıldırmak üzereyim beni emiyor sütüm de var ama kilo alımı çok az doktor son çare baktın olmuyor cocuk gastroenteroloji bölümüne gondercem dedi kilo alımı az diye dedi ben nasıl duzeltecegim bu kilo alımını aynı durumda olanlar varsa nasıl yol izlediniz lütfen yardım edin şimdiden teşekkür ediyorum.