Arkadaşlar benim yaşadıklarımı yaşayan vardır diye yazmak istedim oğlum 2 aylık doğduğundan beri ıkınıyordu yavrum ıkına ıkına bir hal olmustu sonra tuvaletini yapıyordu rahatlıyordu enterogis damla kullandım bir ay fayda ettiğini düşünmüyorum bir kaç gündür zinco damla kullanıyorum çocuk hem tuvaletini rahat yapıyor hem rahat gaz çıkarıyor çocuğun ıkınması resmen yok oldu deneyin derim