Ask2 Dudus yanma olur canım çok normal bende de öyleydi şimdi 19günlük yavaş yavaş geçti yanma olunca genelde benim wc geliyor ben hissetmiyorum ondan oluyormuş yanınca bi wc git belki sendede öyledir
ozge3747 Dudus Hafif şişlik olması normal ama bence yine de bir doktora görünün. Benim doktorum sertlik ve kızarıklığın geçmesi için krem vermişti