Panikatakanne merhaba mesajınızı baya geç gördüm uygulamayı silmiştim, malesef hala devam ediyor ama bi tık daha iyiyim biraz daha önce düşünmediğim zaman yoktu en son eşimle 1 hafta önce ağlaya ağlaya bu konuyu bi kez daha konuştuk ama nasıl ağlamak hani biri ölmüş sanki derler ya öyle bi ağlama. Ondan sonra bi tık daha azaldı bende malesef (meme kanseri) olursam korkusu var allaha yalvarıyorum bu nasıl birşeydir bu nasıl içime düştü içimden atamıyorum yaşamayan asla ama asla bilemez bu duyguyu daha 28 yaşındayım 3 yaşında oğlum var hayat bu şekilde devam edemez biraz daha devam ederse psikoloğa gidicem malesef şuan maddi sebeplerden dolayı gidemiyorum iyi bi yer buldum biraz kendimi toparlayıp maddi anlamda gitmeyi düşünüyorum siz nasılsınız?