Merhabalar değerli anneler ve babalar;
Sizlere bir sorum olacak..
Kaç yaşında bez bırakma serüvenine atıldı bebekleriniz? Bizimki 1 ay sonra 1 yaşına giriyor. Bez bağlatmak istemediğini biliyorum. Ama bu kadar erken bezden ayırıp travma da yaratmak istemiyorum.
Siz kaç yaşında bıraktınız ve sürece nasıl başladınız nasıl ilerledi?