annesininkuzusu27 Merhaba bebeğim Salı günü sabah aşı oldu bu akşam yıkıyabilir miyim 72 saat geçmiş oluyor ama hemşire cumartesi yıkarsın demişti fakat o kadar sıcak ki mahvoldu çocuk
Aynenkanka annesininkuzusu27 aşı yerine getirmeyin ben ıslak pamukla silmiştim sürekli başını ellerini ayaklarını yıkamıştım
ecelop annesininkuzusu27 bizde salı sabah aşı yaptırdık cuma öğleden sonra yıkayabilirsiniz dediler bende 1 gibi yıkadım
tomvejerry annesininkuzusu27 bizde Çarşamba olduk cumartesi ye kadar yıkama dedi cumartesi gece uykusundan önce yıkıcam tam üç gün oluyor heralde
Sarpsmomm annesininkuzusu27 cuma günü olmuştu oğlum sabahtan. pazartesi sabah yıkadım bi şey olmadı şükür
annesininkuzusu27 ecelop bana da aşı olduğu günü sayma dedi ama mantıksız geldi aşı olalı 72 saat geçti sonuçta o kadar sıcak ki yıkamak istiyorum
Demirerim annesininkuzusu27 kesinlikle yıkayın hiç birşey olmuyo aklınıza kötü bişey getirmeyin ve hep iyi düşünün. biz de geçen haftalarda yaptık ben yıkadım ve hiç bi sorunla karşılaşmadık çok şükür ateş dahi yapmadı. Aksine yıkayın çünkü havalar çok sıcak 3 gün bebeği yıkamamak yavruya eziyet olur.
Biirbebekbirannee Demirerim bu kadar doktor gerizekalımı bilmiyor da siz biliyorsunuz? Bide ısrarla yıkayın demişsiniz şaka gibisiniz ya
Demirerim Biirbebekbirannee her doktor Farklı yönlendiriyo ben yaşadığım tecrübeyi dile getirdim fikir sizin çocuk sizin kimse benim dediğimle hareket etmek zorunda değil bu kadar tepki vermenize gerek saygı çerçevesinde durum belirtiyoruz öncelikle hitap şeklinize dikkat edin ben yıkadım ve birşey olmadığını belirttim siz yıkamazsınız olur biter. Hakarete gerek yok bence !
Lkjhgfdsa annesininkuzusu27 aşısının yapıldığı yere su geçirmez yara bandı bantlayın öyle yıkayın amaç o ize su değmemesi zaten
Demirerim Biirbebekbirannee bir daha gözden geçirmenizi öneririm yorumunuzu. Bu kadar fevri ve kızgınlık içinde yazılmış bi yorum bence. Fazlasıyla gereksiz benimle tartışma yaratmak yerine bence yorumlarınızla anneye Yardımcı olmayı deneyin. Ya da siz bilirsiniz.
Biirbebekbirannee Demirerim evet kızgınlık içinde yazdım, çünkü söz konusu sağlık. Rica edicem erbabı olmadığımız konular hakkında bilgi vermeyelim, veriyorsakta diretmeyelim. Siz vurgulayarak kesinlikle yıkayın demişsiniz.
Demirerim Biirbebekbirannee gerçekten gülüyorum yazdıklarınıza artık 🤣 çok şükür ki herkesin aklı yerinde ne diretmesi. Mantığına yatmayan yapmaz zaten ben kimsenin boynuna ip atmadım ya yıkayın diye isteyen tıkar isteyen yıkamaz. Sadece korkulacak bişey olmadığını söyledim. Siz bu kadar kötü düşünürseniz zaten herşey olur. Sadece havalar çok sıcak ve bebekler de ter kaybı yaşadıkları zaman sıkıntılı olabiliyor. Buna istinaden dedim yıkayın diye. Ayrıca bebek aşı olduktan sonra yıkanmaz diye hiç bir literatürde yok
Demirerim Biirbebekbirannee https://evrimagaci.org/soru/asi-yapildiktan-sonra-dus-alinir-mi-dus-veya-banyo-asi-etkisini-azaltir-mi-19836#:~:text=A%C5%9F%C4%B1%20olduktan%20sonra%20diledi%C4%9Finiz%20gibi,almak%20size%20daha%20iyi%20hissettirebilir. Özellikle okumanızı isterim.
Demirerim annesininkuzusu27 Demirerim  https://evrimagaci.org/soru/asi-yapildiktan-sonra-dus-alinir-mi-dus-veya-banyo-asi-etkisini-azaltir-mi-19836#:~:text=A%C5%9F%C4%B1%20olduktan%20sonra%20diledi%C4%9Finiz%20gibi,almak%20size%20daha%20iyi%20hissettirebilir.
NatashaRomanoff annesininkuzusu27 bu akşam yıkayabilirsiniz. Verem aşısı direkt deri altına yapıldığı için 3 gün bekletirler. O bölgeye sert dokunuş yapmayın yeterli.
Deletedmom_79 annesininkuzusu27 salı öğlen 12 de yapıldığını düşünsek bu sabah 12 de bitti. Yıkayın bence.