Arkadaşlar kısaca durumu anlatmaya çalışayım, benim bebeğim 4 kilo doğdu 3 4 gün sonra mama vermeye başladık sütüm çok gelmiyordu aç kalıyordu ağlıyordu, mama verip karnı doyunca susuyordu
Bu denemeden sonra ağlamasının sebebinin açlıktan olduğunu anladık emmeyi bıraktıktan sonra kaşık biberonla mama vermeye başladık, daha sonra kaşık biberon da yetmedi lansinohun süt sağdığım biberonuyla mama vermeye başladım, bu sürede ben sütümü arttırmak için takviye kullandım sütüm de çok arttı, şimdi sanırım bebeğim biberondan sütün zahmetsiz gelmesine alıştı, ilk meme emerken emiyor bir süre sonra ağzından çıkarıyor ağlıyor tekrar veriyorum emiyor tekrar çıkarıyor bu böyle devam ediyor çok ağlayınca da bırakıp mama veriyorum mecbur
Şimdi sorum şu ben bu durumdan nasıl kurtulabilirim başına gelip daha sonra tekrar memeye alıştıran var mı? Ya da emzirme danışmanından bu konuyla ilgili yardım alıp olumlu sonuç alan varsa o önerileri de bekliyorum sizlerden
Yardımcı olacak herkese teşekkğr ederim