Emziriyorum ben 14.5 aylık kızım. Reglim düzensizdi zaten her zaman. Bir de korunuyoruz da yani. Ama gel gelelim herrr seferinde gecikme yaşayınca korkuyorum 🤣 bu ay yine olmadım. Ve ek olarak aşırı uyku isteğim var şuan deli gibi korkuyorum 🤣 yarın test alıp yapıcam. h.o demeyelim lütfen bozusuruz🤪🤪🤣
En son tuplerimi baglaticam diyorum olmaz diyorlar 🤣 yok mu bunun çözümü ya 🥴🥴🥴