Beraninannesii ben yaptım hiçbişey olmadı 😂 ama dün bi dua gördüm bi sayfada onları okudum. hep evde bi negatiflik bişey hissettiğim zaman üzerlik tohumu, adaçayı, çörekotu, defne yaprağı yakıp nas felak okuyarak dumanını her odaya gelcek şekilde odaları gezerim