Alya18 Yani siz anlamadınız diye oturup size niye o doktoru sevdiğime dair tez yazacak değilim ancak söylediğiniz gibi benim tercihim çünkü benim kızıma gayet iyi bakılıyor, aşı süreçleri iyi geçiyor ve hurafeci bir doktor değil, para için tahlil yaptıran bir doktor değil, çocuğa durup dururken en ufak şeyde ilaç yazan biri değil. Teşekkürler iyi günler