Kızlar bebeğim 10 ay 19 günlük 2 gündür uykusundan ağlayarak uyanır dün ayağımda salladım bırakırken uykulu halde ağlayarak kalktı sakinleştirir yatırdım uyudu yine ayağımdan bırakırken ağladı. Gece her yarım saatte bir ağlayarak uyandı yine sorun şu ki nerdeyse 3.ayımızdan beri çok şükür kesintisiz bir gece uykumuz vardı neden böyle oldu anlamadım. Acaba bir şeyden mi korktu da böyle ağlıyor. Yoksa bu aylarda ayrılık kaygısı yaşıyormuş bebekler ondan dolayı mı başınıza böyle bir şey geldi mi nasıl bir yol izlediniz acaba