Kurabiye_123 Merhaba canlarım . Amazonda bi sipariş verdim 14 temmuzda. Kargo 21 temmuzda ulaşılacak diyordu . Ama gelmedi geç kaldı yazıyor kargo takibinde. Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum yabancı konuşma çıkıyor nasıl ulaşabilirim bilginiz varmı .
benkosarim Kurabiye_123 amazon’un Türkiye uygulamasını indirin hesabınızla giriş yapın bize ulaşın kısmı var oradan çıkıyorlar yazıyorlar falan ama şey şu aralar yoğunluk var ya belki ondandır benim kargom da geç geldi