Bebekkkkkkkkannesii Menenjit aşısının ilk dozunu özel hastanede yaptırdım. Diğer dozlarını eczaneden satın alıp devlet hastanesinde yaptırmak istiyorum bu şekilde yaptıran oldu mu ?? nasıl bir yol izlemem gerekir bilen varmı ://
Burcukumsal Bebekkkkkkkkannesii ben hepsini eczaneden alıp devlet hastanesinde yaptırıyorum 2 dozumuzu olduk dün bahçelievler devlet hastanesinde yaptırdım
Feyzosumunannesi Bebekkkkkkkkannesii Ben ilk dozu özel kendi doktorumuzda yaptırmıştım 2. Dozu alıp sağlık ocağında ki ebemize yaptirdim
asrinhatasi Bebekkkkkkkkannesii ben eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırıyorum ama öncesinde hemşirenize sorun. Bazıları yapmıyormuş
Deletedmom_123 Burcukumsal merhaba bende oraya gideceğim ilk defa hang doktora gidiyorsunuz bir de gitmeden önce aşıyı aşıp öyle mi gittiniz ?
Seheyas Burcukumsal bizim ne sağlık ocağımız ne bayrampaşa devlet hastesi yapmıyor mecbur özelde yaptırdım rotaları ve menenjitleri son doz bexseromuz kaldı onuda eczanede aldım orda bıraktım eylülde yaptıracağız kesin muayne 750 tl olmuştur
Burcukumsal Deletedmom_123 ben sağlam çocuk bölümü var oraya gidiyorum hastanenin içinde sağlam çocuk hep aynı doktor ve daha kolay randevu oluyor A blokta 2 katta sağlam çocuk için geldim menenjit aşısı için diyin aliyolar içeri çok ilgileniyorlar
Burcukumsal Seheyas aaa çok şaşırtıcı ben Sadi konuk Hastanesi’nde yaptırdım 1 aşıyı 2 olanı da bahçelievlerde yaptırdım
Burcukumsal Seheyas evet 1 kere alın sonra almanıza gerek yok doktor çünkü tarih veriyor o gün direk bankodan numara alıp içeri girebilirsiniz aşı olacağını da söyleyin hemen verirler
ikiprensannesi53_ Bebekkkkkkkkannesii ben oğlumun ikinci dozunu devlette acilde yaptırdım enjeksiyon odasında
esraanurrr Bebekkkkkkkkannesii ben rota aşısının ikinci dozunu devlette yaptırırım diye düşünüp aldım ama yapmadılar az kalsın aşı çöp oluyordu. Sağlık Ocağındaki hemşire yapmıştı normalde yapmıyoruz ama basit bir uygulama diye yapıyorum demişti.
Burcukumsal esraanurrr çok enteresan gerçekten özele mi gitmek zorunda bırakıyolar insanı ya ben Sadi konuk Hastanesi’nde ve bahçelievler devlet hastanesinde yaptırdım
Bebekkkkkkkkannesii Burcukumsal evet malesef muayene 1000 tl aşıyada 1300 tl ödedimm bide doktor güzel yapamadı aşıyı 20 gün önce yaptırdım hala aşı bölgesinde ele gelen şişlik var