ikicocukcokcocuk Kızlar doğum yapalı bugün 8 ay oldu adetim 6. Ayda gelmişti ayın 4 de 2. Adetim diger ayın 10 da geldi bu ay gelmedi acaba normal mi 1ay gelmiyor mu çünkü baya gecikti emziriyorum bu arada
waffle-seven-anne ikicocukcokcocuk ilk 2 yil adette düzensizlik olabiliyormus. Eger korunma yönetiminizden emin degilseniz suphe varsa bir test yapin
MnkKrtl ikicocukcokcocuk benim doktorum doğumdan sonra 2 sene düzensiz olması çok normal demişti bende 40-45 günde bir oluyorum. Eğer korunuyorsanız bence bi sorun yoktur ama korunmadıysanız bi test yaptırın isterseniz
ikicocukcokcocuk sademinannesi ilk 6.ayda olmuştu diger ay yine 6 gün gecikti bir test yapmakta fayda var gerçekten
ikicocukcokcocuk waffle-seven-anne doğum kontrol hapı ve geri çekilme ile korunuyoruz malesef ihtimal olabilir test yapıyım bir