Kızlar merhaba. Doğumdan sonra 2 ay sürekli sağım yaptım. Şu an bebeğim 6 aylık. Sağım yapmıyordum uzun süredir. Yeniden sağım yapmak istediğim de sütüm gelmiyor eskisi gibi. Sütüm mü azaldı acaba diye düşünüyorum ama bebeğimin kilo alımı falan baya iyi. Uzun süredir yapmadığım için mi böyle oluyor acaba? Benzer durum yaşayan annelere var mı?