Az önce ufak bi sinir + ağlama krizi geçirdim ama iyiyim😂asla uyumuyo, yere koyduğum an ağlıyo artık sinirlerim yıprandı hissetmiyorum. Saat kaç oldu daha yemek yapamadım birine söyleyince hemen “tek çocukla baş edemiyomusun?” Diyolar ama gerçekten oyun halısı, ana kucağı, oyuncaklar vs hiç bişey fayda etmiyo. Koyar koymaz ağlıyo artık napıcağımı şaşırdım. Karnım aç yemek yok, et yarım doğranmış tezgahta duruyo. Eşimi bekliyorum