Kızlar ben 28 yaşındayım. Sosyoloji mezunuyum. Özel okullarda felsefe grubu öğretmenliği yapıyorum. Psikoloji okumak hep hayalimdi. Üni zamanında tembellik edip çok çalışmadım. Çok da yüksek bir puan almayarak o dönem puanım denk gelen bir bölüm yazdım ve okudum. Çok da başarılıydım aslında erasmus vs yaptım dereceyle bitirdim vs. Aslında o dönem puanımla özellerde burslu psikoloji okuyabiliyormuşum sonradan öğrendim. İş işten geçti tabi.
Şu an 1 yaşında abir kızım var. Çalışmıyorum evdeyim iş arıyorum ama bulamıyorum. Hem de felsefe branşına rağbet yok maaşı da düşük. Sosyal statüsü düşük geliyor bana. Bu sne sınava girdim öylesine. Çok yüksek almadım yine çalışmadığım için ama yine özellerde %50 burslu psikolojiye girebiliyorum. Acaba tekrar okusam mı? Bu yaştan sonra çok mu geç kaldım? Çocukla nasıl okuyacağım? Sınavlar o dersler halledebilir miyim? Eşim okumak istiyorsan arkandayım dedi. Ama çok para kazanırım belki düşüncesiyle giriyorsan okuma bence başka sektörde çalış yüksel daha iyi diyor. Artık okuyarak para kazanılmaz diyor. Yani çok kararsız kaldım. Seneliği 50.000 TL civarında ödemesi var. Acaba boşa mı yatırım oluyor. (Yani o parayla altın alsam daha mı değerlenir) ay kafamda bir sürü sorular var
Sizce