Cihan-mom canım her şeyi yiyorum ben bir kere bile sakınmadım. Sen kafanda gaz yapacağını düşünürsen zaten yapar bağırsak sistemi bebeklerde 3-6 ay arası gelişiyor bazı bebeklerde bağırsak daha gelişmemiş olduğu için gaz ve kabızlık ya da kabız olmasa bile ıkınmadan kaynaklı bebekler sıkıntı çekiyor ama kolik demek sadece gaz demek değil. Öncelikle doğru emzir bebeğin hava yutmasın bir memeden diğerine geçerken gazını mutlaka çıkar. Bebeğine günlük masaj mutlaka yap. Günlük normale göre bir tık daha sıcak suyla yıkamaya çalış. Dizlerini karnına çekip kucağına al sakinleşmesi için. Ben yenidoğan hemşiresiyim. Gaz damlaları da var kullanabilirsin ama kolik demek inan sadece gaz değil bebeğin sebepsiz ağlamaları. Benim görümcemin oğlu da öyle mesela sebepsiz ağlıyor çocuk geceden sabaha kadar. Biraz sabırla bu günler geçecek kendini böyle teselli etmeye çalış