kubratagram ben uyku eğitimi almadım hiç bir yerdende bişey okumadım.. bi gün geldim bi baktım yatağında kendi oynayıp yorulup uyumuş.. o gün kadar verdim benimde oğlum 5 aylıktı.. pış pış açtım emziğini verdim yatağına bıraktım saöa sola döne döne alıştı kendi uyumaya şimdi 9.5 aylık halada aynı.. herşey sizde, sizin sabrınızda bitiyor .. çünki ilk başlarda çok ağlaya bilir ama çocuk bu🥰 şimdi de bi yere gidersek yanına uzanırım öyle uyur sonra yer yatağına bırakırım çünki düşüyor hatta bu gen eltime bırakıp doktora gitmiştim uyanmış yataktan popsunu dönderip kendi ayaklarının üzerine düşmüş😁😬 Allahtan inebilmiş ama ben bırakmıyorum.. evde de kendi beşiğinde uyur.. şimdi odasını yaptırıyoruz, odasını ayıracağım sabaha kadar uyuyor henüz bakalım değişmese 🥰