Şu an 3 ay 7 günlüğüz ☺️ veeee tam 4.aya girdiğimizde tatile gidiyor olacağız , yazlık kendi evimiz , 15-20 gün kadar kalacağız. Ve hem ortam hava değişimi hem uyku gerilemesi ne olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️her bebek illa ki bunu yaşıyor mu? Tatilimiz kötü geçecek , uyku düzeni sağlayamayacağım diye korkuyorum. Tecrübeli anneler siz neler yaptınız ? Bu arada emziriyorum, bu ay kilo alımı az olduğu için doktor her emzirme sonrası mama ver içtiği kadar içsin dedi, yani meme artı mama gidiyoruz