Merhaba kızlar bebeğim 38 günlük gündüz uykularına yattığı zaman ağlayarak çığlıklı uyanıyor ya da ıkınarak uyanıyor yani çok ağlak bir bebek olsa kolik diyeceğim ama gazı olduğunu düşünüyorum hatta bence baya gazlı bi bebek tabi sürekli emmek istemeside cabası yani emziğide tutuyor ama süt gelmediğini anladığı için bazen o da sakinleştirmiyor. Çok ufak henüz ama bilmiyorum her şeye yoksa ben mi gaz diye yoruyorum. Yani özellikle uykulardan kıvranarak uyanıyor. Yorumunu var mı :(