annebenanneoldum Günde kaç çili bez alıyorsunuz ben 1 ya da 2 falan oluyor sadece ama günde 3 suluk su içiyor saatlerce aynı bez totosunda duruyor hiç çiş yok:'(
Kuzularinanasi annebenanneoldum suan yaz dönemi gün icinde terliyorsa cisli bez azalir normaldir.yeterince su ictigine eminseniz sknti yoktur terledgi icin azalmistir
annebenanneoldum Mesela şuan hala saat 1 de taktığım bez var, o saatte de temiz bez aldım yani sabah 9dan beri çiş yok
Deletedmom_123 Çkuzum benimkide aynı resmen 2ye düştü terden vücuttaki sıvıyı atıyorlarmış çişli bezi azaldı çişi de kokuyor bu yüzden