Merhabalar 2 yaşında kızım 3 gündür çok sık kaka yapıyor ilk gün 5 kez dün 7 kez bugün de bu saate kadar 3 kez kaka yaptı. Normalde her diş dönemi 4 5 kez yapardı ama bu kez çok fazlalaştı. Başka bir sıkıntı yok ateş kusma vs. Kakasıda çok sıvı ishal gibi değil. Bu durum normal midir acaba bi doktora gitmelimiyim var mı başına gelen? Dişlerine hiçbir şekilde baktırmıyor dokundurmuyor arka dişleri tam değil diş mi değil mi emin de olamıyorum ama iştahta sıfıra düştü