kizimveoglum34 Kızlar bebeğim 3 aylık 2 ayın sonuna doğru iştahsızlık başladı hala öyleyiz dün rota nimenrix ve bexsero aşılarından sonra daha da arttı bu durum ne yapabilirim mama besleniyoruz 😞♥️