Merhaba annelerimiz , oğluşumla 2 ay 6 günlüğüz dün kalça çıkıklığı için randevumuz vardı ve çok hafif şekilde sağ kalçasa çıkıklık varmış 3 hafta sonrasına randevu verdi düzelme olurmuş olmaz ise bandaj verilecekmiş aynı durumu yaşayan var mı ? 3 haftalık süre içerisinde acaba çift bez bağlasam düzelme olur mu yardım edin lütfen