Gamzeliff Lunaaaaa isilik gibi canm bizdede oluyor vücutta biryerde leke bitiyor başka yerde çıkıyor tenleri çok hasssas sık yıkamaya çalışıyorum arada gül suyu sıkıyorum buzdolabında bekletip,bazende şu acil durum stickleri varya dogal yağlardan onlardan sürüyorum
34mrve42 Lunaaaaa aynısı bizde de oldu isilik sıcaktan hergun duşa sokup sadece zıbın giydiriyorum her duşa soktuğumda da sabunlamıyorum vucudunu ılık saf su sadece geçiyor
Lunaaaaa 34mrve42 bende öyle tek zıbın sabah duş aldırıp sağlık ocağına gitmiştik, ilk defa sabah güneşine maruz kaldı normalde sürekli çıkarıyorum çünkü böyle olmuyordu hiç, gözünün etrafı da bi kırmızılaştı anlamadım