yellowmom8 Bebeklerinizin Raporlu mamadan sonra kilo alımı nasıl oldu bebeğim suan 8 aylık 7,100 kg geldi doktor bir ay daha bekleyip raporlu mamaya başlatacağını söyledi inşallah fayda eder kalorili bir mama olduğunu söyledi sizin bebekleriniz de işe yaradımı
menek16 yellowmom8 oglumun kilo alımı hep düzenliydi alerji mamasında da aksi durum yaşamadık süt ve süt ürünleri alerjimiz var
yellowmom8 Fatos02_35 yok diye biliyoruz hiç alerji belirtimiz olmadı test felan yapılmadı sadece az kilo alıyor ve ayına göre düşük kilosu oyuzden vericek doktor
Fatmaclik Bizde raporlu mama kullanıyoruz süt alerjisi olduğu için . 8 aylıkken 9.180 kg dı yaradı mı yaramadı mı bilmiyorum balla .3400 doğdu
yellowmom8 menek16 bize alerji olarak değilde kilo aldırmak amaçlı yazacak belki farklı mamadır ikisi
menek16 yellowmom8 evet onlar farklı oluyor düşünüp strese sokmayın kendinizi ideal kilosuna ulaşacaktır Allahın izniyle öyle düşünün