Durefsan havalar çok sıcak olduğu ıcın terliyorlar ve vucuttakı suyu terle atıyorlar Buda çişini az yaptırıyor o yüzden su verın ve boş bol emzırın benim bebegımde 4 ay 8 günlük aynı durumu yaşıyorum 1 haftadır doktora da gıttık soyledıgı şey aynı bu sekılde canım su verebılırsın ben 1 haftadır veriyorum vücudu sussuz kalmasın aman