Merhabalar bişey sormak istiyorum. Bebeğim 4 aylık oldu ve emziriyorum ,gaz yapmasın diye nohut fasulye kola vs bişey yiyip içmiyorum. Bu durum ne zamana kadar sürüyo fasulye yemeye ne zaman başladınız. Bebeğim çok şükür gazlı bı bebek değil.. canım çekiyor arada.