Aynını yasadım bende solu istyordu sagı almıyrdu ilk solu veriyordum sakinleşince ve biraz emince değişiyordm eger aglarsa gögsmu tutark emmsne yardm ediyordm ve bol bol konuşyodm oglmla bazende hafifce sallyıdm sonra emiyodu ama ilk sol krizi sürdü baya zamanala azaldı şimdi keyfi yoksa arada yapıyor