Rain29 aynı düşüncelerde aynı yaşlardayız🤭🤭30 yaşında evlendim, 31 yaşında anne oldum, kızım 32 aylık (10 kasımda 3 yaşına giricek) eşim öğretmen bende ücretli öğretmenlik yapıyorum,ikinciyi çok istiyordum hatta çalışmasam aralarını 2 yaş yapıcaktım..eşim çok istiyordu ama simdi böyle bir geleceğe nasıl çocuk yapalım herşey artıyor yetebilir miyiz bi memur maaşıyla demeye başladı..şöyle de bi durumum var çocuk yaparsam 3 4 sene çalışma hayatına ara vericem, kızıma kayınvalidem bakıyor memleketten geldi ama yaşı var ikinciye bakamaz. Artık kendi evine dönecek. İkinci çocuk demek iş hayatından vazgeçmek demek 🥴bir kararsızlık içindeyim