Yarenkurtbas Bebeğim 5 haftayı bitirdi havalar çok sıcak ve burada aşırı nem var nasıl giydireceğimi bilemiyorum uzun giydirsem terliyor kısa giydirsem üşür gibi geliyor siz nasıl yapıyorsunuz
Haticeedag Yarenkurtbas ben tek zıbın tutun derim çünkü bebekler sıcağa gelemiyorum eğer ensesi ve göğüs ılık ise dert etmeyin ellerine eldiven ve ayaklarına da çorap geçirebilirsiniz
Yarim_Kilo_Kiyma Yarenkurtbas Pişik olur bebek bu sıcakta, üşüyecek bir hava yok. Kısa kollu tulum yeter, gece de uzun kollu giydirin
Zeynep_ozmen0606 Yarenkurtbas ben vanda otuyorum bebeğim 45 günlük banyo yaptırınca sıfır kol zıbın üstünede uzun kollu zıbın gidiyorum bi tane alt pijama giydirip yatırıyorum uyandıktan sonra sadece zıbınla kalıyor 🙂
Ea_annesi Terlemesi hasta ediyormuş doktrm oyle demişti zibın ve belki gazı onlemek için ince bir corap olablr uüşüyp üşümedgnı sort ve gögusten kontrol edyrz
Niloyaveannesi Benim de 5 haftalık bebeğim var zıbınla tutuyorum sadece çünkü ev çok sıcak..gece de kundak yaptığım için uzun kollu giydirmiyorum