4aylık bebeğim güzel kilo alırken her ay 1kilo alırken 4.ayda sadece 400 gram almiş ve günde sadece 2 kere bez değiştiriyorum nedeni sıcaklar olabilir mi acaba ?emiyo bu arada ,kilosu önde gittiği için hemşire sorun etmedi ama bildiğiniz aç duruyo ozmn bu çocuk çünkü hiç çiş yapmiyo nerdeyse suda içiriyorum