ebruli_pyz genelde ağustosun son Haftası yaz okulu biter 2 hafta gibi ara verip yeni döneme başlıyorlar eylülde normalde sizden temmuz 17den ağustos sonuna kadar 1,5 aylık ücret almaları lazım ama mesela benim kızım bu sene haftada 3 gün gidiyordu hastalanıyordu hop 2 hafta okula gitmiyordu ona rağmen yine tam ücret ödüyorduk malesef onlar gün sayısına bakmıyorlar ay bazlı bakıyorlar temmuz ağustos geldimi geldi bi şansınızı deneyin ben bu şwkilde olunca çocuğumun gitmediği günleri diğer haftalarda tüm hafta gönderiyordum