Annelerim merhaba kızım 5 aylık oldu bugüne kadar hiç biberon emzik veya mama vermedim hep anne sütü aldı bu kontrolümüzde doktorumuz anne sütü yanında kalori alması için 2 ölçek mama önerdi ama bebeğim biberonla mamayı almıyor görünce ağlıyor reddediyor istemiyor kaşıkla verdiğimde su sanıp içiyor ama biberonla istemiyor biberon avent biberondu onu almadı avent in suluğunu almıştık onunla vermeyi denedim onu da istemiyor sizde de oldu mu bu süreci nasıl geçirdiniz ne yapabilirim yardımcı olur musunuz