Fhan Doğum yapalı 4 ay oldu sürekli olarak diz ağrısı yaşıyorum . Ağrıdan uyuyamıyorum bazen . Yaşayan varmı nasıl çözüm buldunuz?
Merveio14 Fhan diz ağırısı doğumdan sonra bendede devam etti ama çok şükür 2 ay sonra kendiliğinden geçti inşallah sizinde hemen geçer
Azranurbaby Benimde sağ kalça kemiğim ağrıyor doktora gidicem oturup kalkınca sağ ayağıma basamıyorum kemiğim ağrıyor 5-10 saniye sonra geçiyor 3-3,5 ay civarı oldu doğum yapalı