Azranurbaby Kızlar doğum izniniz bitince rapor aldınız mı nerden aldınız? Benim bitti ve işe başlamam lazım oğlum 3 aylık bakacak kimse yok üstelik 2,5 yaşında da bir kızım var. Heyet raporu diye bir şey varmış 3ay+3 ay alınabiliyormuş bilgisi olan var mı
Yesilmavi Azranurbaby İstanbul’da almaya çalıştım vermediler doğum yaptığım doktor 10 gün sağlık ocağı da 3 gün rapor verdi o kadar
busbussss Azranurbaby heyet raporuyla ilgili bilgim yok ama ucretsiz izin alabiliyorsunuz 6 ay ama tabi maas yatmiyor bu surecte
Azranurbaby Yesilmavi niye bu kadar az ya ben nasıl başlayacam işe 2 çocukla bilmem üstelik izmire taşındık burda yaşıcaz artık ve çalıştığım hastane Kars’ta 😞