Merhabalar kızım aralık 2017 doğumlu okula versemmi vermesem mi aklım çok karışık bi yandan gelişimini yeteneklerini düşününce 3 ay için ver diyorum bi yandan da okuma yazma konusunda ya da eğitim açısından zorlanmayacağını biliyorum ama duygusal ve ruhsal olarak 1. Sınıfta zorlanır mı diye dusunmekteyım. Siz de durumlar nasıl fikir almak istedim☺️