barlasseymahasann Ben arada giydirip arada çıkartıyorum elleri ayakları soğuk oluyor diye bazen iyice bunalıyorum hemen çıkartıyorum bazen de üşümüştür diye giydiriyorum o an nasıl hissediyorsan öyle yal bencee
Caspergrl @Zynpdlcftc benimde iki buçuk aylık ben giydirmiyorum vallahi hava çok sıcak sadece zıbınla duruyor dışarıda bile isilikten çok çektim çünkü 😏