annekko Serpil09 yapılır. Su ile yap köpürttüğün soğuk sütü ve varsa çikolata sosunu bardağa şekil yap kahveyi yavaş yavaş dök buz at
Beyzanur7 Serpil09 evet çok güzel oluyor.. Kavanoza neskafeyi dök çok az suyla kavanozu kapatıp çalkala köpürene kadar bardağa buz süt sonra onu ekle Ben şekerli sevdiğim için biraz da şeker atıyordum çalkalarken
caniminikizleri Serpil09 ay harika oluyor valla kahve hastası biri olarak şuanda soğuk kahveler favorim oldu bayanlar yukarıda anlatms zaten bardağı ben beyaz ve çikolatalı olan soslardan süslüyorum çok daha güzel oluyor ☺️
Merveeofs Serpil09 şu aralar taşınma ile uğraştığım için 3ü1 aradayı soğuk su ile karıştırıp buz atıyorum soğuk kahve oluyor 😅
Serpil09 caniminikizleri ya bnde çok lahve sevmem ama geçen sene çozulebilir kahvelerden almıştım öle ypmistim çok guzl olmustu