Selinsn Merhaba sevgili anneler oğlum 9 ay 14 günlük geceleri saat başı uyanıyor emiyor diş dönemlerinde böyle yapıyordu sanırım alışkanlık haline geldi gündüz 3 öğün ek gıda ve anne sütü alıyor iyi beslendiğini düşünüyorum gece bu kadar uyanıp emmesi alışkanlık oldu sanırım emzirmeden uykuya döndürmeye çalışıyorum olmuyor ağlıyor emziğini bile almıyor uyku nedir unuttum ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz aynı durumu yaşayan ve çözüm önerisi olanlar yazabilir mi🙏
Dolores Selinsn doktorunuz uygun görürse gece beslenmesini kesebilirsiniz. Biz 13 aylıkken kestik mesela. Sonrasında uyanmıyor 1 kez uyanıyor sadece
caglasyarda Selinsn bugün tam 9 aylıktan selamlar aynı şekildeyiz gün içerisinde güzel besliyorum anne sütünü de alıyor yatmadan yarım saat önce fln çorbasını içiriyorum emziriyorum yatırıyorum ama gel gör ki yarım saat sonra 1 saat sonra başlıyor mızırdanmalar . Emzirip koyuyorum saatte bir emmek için uyanıyor ve emmeden asla geri dalmıyor uyku rutini emmek ve emzirmezsem eğer bir kaç kez emzirmeden uyutmaya çalıştım sabahı sabah ediyoruz en son tekrar emip uyuyor ne yapıcam bende bilmiyorum ruh gibi geziyorum
Alps_momm__ Selinsn aynı saatlerde uyaniyorsa alışkanlıktan uyanıyor. Uyku döngüsünde uyanıyor meme beklediği için geri kendi uykuya dalamiyor Benimki de emerek uyudu doğduğundan beri. daha yeni kestim desteği 18 aylık Şimdi deliksiz uyuyor bir kere uyanıyor sadece Darisi başınıza
Oanne 1 yaş 20 günlük uyku nedir bilmiyorum Tok ama mız mız mıy mıy sabahı sabah ediyoruz Emziren annelerin çilesi galiba saat başı yarım saate bir uyanmak
Selinsn Oanne birşey yapmamız lazım nasıl daha uzun uyuyabiliriz normalde bu aylık bebekler hiç beslenmeden sabaha kadar uyuyabilirmiş
Dolores Selinsn şıp diye kestik valla bir hece yine uyandı eşim gitti su verdi salladı pışpışladı geri uyuttu. Ben bir daha hiç gitmedim halen de eşim gider 20 aylık oldu 1 kez su içmeye kalkıyor. Bazen de erken uyumuşsa sabah üstü uyanıyor yine eşim gidiyor sallıyor. Bizim yöntemimiz bu şekilde oldu
Haffuse Senin kararli olup gece beslenmesini kesmekten baska caren yok… Agladiginda hep kucaginda olsun, sev oksa, meme uyudu herkes uyudu vs. De ve sakinlestirleye calis… Agrisi sizisi yoksa, artik aliskanlik olmus…
Yekbarnes Sizi çok iyi anlıyorum. Büyük oğlum öyleydi, 2 yaşına kadar yani memeyi kesene kadar devam etti. Şimdi 4,5 aylık oğlum var o da aynısı saat başı kalkıyor gece yemin ederim nasıl tutturuyor bilmiyorum ama 2.30 da uyandıysa 3.30 da kesin kalkıyor
REZZ Dolores 7 buçuk ayligiz bu aylarda da kesilir mi acaba bizimki de sürekli uyanıyor gece saat basi
Selinsn Alps_momm__ memeyi komple de kesmek istemiyorum gece daha aylık bir iki kez kalksa istiyorum ama olmuyor
Yekbarnes Selinsn maalesef 2 yaşına kadar ben uyku nedir bilmezdim, emzik niyetine kullandı resmen. Memeden kestiğim gün sabaha kadar uyumuştu bu kez de ben sürekli kalkmıştim bişey mi oldu diye
Alps_momm__ Selinsn anlıyorum çok zor ben de bu zamana kadar yaşadım maalesf o zamanlarda bıraktırmak kolay olmuyor ben pes etmiştim kabullenmiştm bence sabredin yapcak birşey yok 🙏 Şimdi konuşarak anlatarak bıraktırdım. büyüyünce daha Kolaymis