Buradem16 ben gebeliğin üstüne 1 ay adet gördüm, ikinci ayda adet olmayınca test yaptım. sağlık ocağında kan verince doktor ikiz galiba beta hcg baya yüksek demişti. meğersem 2 aylık hamileymişim. korkutmak gibi olmasın ama bende adet olmam hamile olmadığım anlamına gelmiyomuş 😄😄 iyice tedirgin olsun herkes dermişim 😄