Mtbuaaa Benim oğlum neden parkta oynamıyor ben bilmiyorum. Gitmek için hevesleniyor gittiğinde azıcık gezip geliyor ne kaymak ne sallanmak hiçbir şey yok. Bir ara ne güzel vakit geçiriyordu ne oldu anlamadım çok tuhaf geliyor 🙄 2.5 yaşında 🫠
benkosarim Mtbuaaa sıcaktan gitmek istemiyor olabilir mi hani o sallandıkları kaydıkları yerler çok sıcak oluyor akşam Esince parkı çok severdim ama gündüzleri hiç gitmek istemezdim
Mtbuaaa benkosarim aslında daha çok akşam çıkarıyorum. Kayarken bir ara elektriklenme falan oluyor diye rahatsız olmuştu evet ondan mı bilemedim
Mtbuaaa calikusuu büyük küçük farketmeksizin çıkmak bile istemiyor basamakları Biraz çekingen yapısı var evet ama mesela kaymak istemediği zamanlar sallanmak isterdi onuda bıraktı hadi orda çocuklardan çekiniyor diyelim sallanmakta istemiyor o neden anlamış değilim
Balliberk Kıştan beridir benim oğlumda öyle.Park park diye tutturur gidince de toprakla oynar,etrafa bakınır, egzersiz aletlerini turlar yanında cami var çeşmesiyle vakit geçirir.😂😂Vallahi parka götürmek istemiyorum.Oynayan çocukları görünce özeniyorum.En azından bir benim oğlum böyle değilmiş sevindim ☺️
Birbebetoannesi Balliberk Aynı benim oğlumda ya☺️ Kova setini götürdük bir kaç kez toprakla oynuyor diye onu da şu ara bıraktı sadece toprakla oynuyor. Scooterı da taşıyoruz 2 biniyor 5 kendi kendine ittiriyor scooterı da anca 😃 eşim de bir daha götürmeyelim binmiyor diyor. Kullanmayı da biliyor aslında.
calikusuu Mtbuaaa Büyük çocukların bağırması, koşturması, birbirlerini itmeleri de korkutabiliyor bazen. Dönem dönem olabiliyor, kızım da parkı çok sever ama kız arkadaş bulamadıysa, hadi başka parka gidelim burda hiç arkadaş yok der.
Sadeturkkahvesi Mtbuaaa yok aşkım genelde çocuklara sataşmayı seviyo shdjsjd merdivenden çıkar asla kaymaz geri iner salıncağa zorla bindiririm zıplar binmemek için🙃🙃
Balliberk Mtbuaaa Evet biraz çekimser kalıyor.Naif bir oğlum var biri itse birşey olsa bakakalıyor.Neden böyle yaptı niye diye sorguluyor.Ben müdahale ediyorum hep.6 halası var.Baba tarafı kalabalık.Büyüklerin içinde oldu hep.Yaşıtıyla diyaloğa pek giremiyor.(Yaşıtları genelde onun gibi konuşamadığı İçin)Kendinden büyüklerle daha iyi anlaşıyor.Birazda bunun etkisi var diye düşündüm bilemiyorum.Eylül de kreşe vericem inşallah.
Mtbuaaa Balliberk Tıpa tıp aynı benim oğlumu anlattınız şu an Kreş korkutuyor mu sizi ? Ben çok korkuyorum o topa girmekten asla alışacağına inanmıyorum Bazen soruyorum okula gitmek ister misin arkadaş ister misin direk ters tepiyor bende zorla verip okul hayatı için travma yaratsın istemiyorum açıkçası bilmiyorum ne yapacağım
AngelMotherr Balliberk merhaba ikidir bizde eşimle oğlumuzu takip ediyoruz parkta oğlum parkı çok seviyor. Heryerde çılgın gibi kendi yaşıtları var parkta yada biraz daha büyük dün elinde şişe vardı onu arkadaşa uzattı al dedi oda almadı koşarak gitti oğlumda koşmayı seviyor oda bana şişeyi uzattı oda peşinden koşuyor. İstemiyorlar vs. Vs. Anladınız az çok gelllll diyor gitmiyor mesela karşısındaki çocuk bana bakıp ıiiiiiiiiıiiiiı diyor yani kızıyor daha 22 aylik oğlumda 13 15 17 yaşında kuzenimlerim ile oynuyor nekadr doğru bilmiyorum bende kreş versem mi diyorum of aklım çok karışık yarım günlük verelim diyor etrafımda cocuk da yok kendi yaşıtları ile ya aslında var ama oğlumu istemiyorlar eşyalarını vermek istemiyor vuruyorlar oğlum da ağlıyor bende anlatıyorum ama korkuyor yaklaşmiyor daraldım bak şimdi bu sıcakta 😁
Balliberk Mtbuaaa Hem de nasıl korkuyorum endişeliyim yani.Aslında 22 aylıkken kreşe başladı.İlk 2 hafta güle oynaya gitti sonrasında hep ağlamalar, gitmek istememe v.s.Akabinde hastalıkları 1 hafta iyi 2 hafta hasta sürekli.O da çok yıprandı ben de.Sonra aldım
Alps_momm__ Mtbuaaa bebekken beşiğini ya da ayağınızda sallıyor muydunuz ben hiç yapmamıştım benimki de sallanmayi çok sevmez belki ondandir
Mtbuaaa calikusuu kaç yaşında ? Benim ki yeter ki arkadaş istesin önüne sereyim ama yok arkadaşta sevmiyor iletişim kuramadığından kaynaklı diye düşünüyorum Böyle alışınca oynuyor gibi oluyor ama keyif almıyor