Tugba0133 Merhaba paddlers bebek bezi kullanan varmı int üzerinden sipariş ediliyormuş sadece ve çok tutulmuş ama aranızda deneyen varmı? Oldukça ekonomik bu arada
Basak71_ Tugba0133 açıkçası biz denedik bezi ilk hoşuma gitti sonra taşırmaya başladı ardından pişire yöneldi bi de böyle dokusu falan pek yumuşak değil kağıt gibi aynı
Lothbrok Ben de deneme paketi almıştım kullandım iyiydi sızdırma pişik yapmadı. Şimdi de aylık paketini aldım kargosu yolda iyi giderse hep onu kullanacağım