Sssdt Kıxlar vajinamda batma var. Kokuda oluyor. Sık sık ıdrara cıkma hissi var. Bu enfeksiyon belirtisimi sizce? Gecen ay kontrole gıttım yıne boyle olmuştum taş düşürüyor olabilirsin idrarında kanında bişey yok dedi. Bu ay da oldu yıne aynısı gibi.
papatya_1125 Sssdt enfeksiyon belirtisi. Ben de akşam yatmadan limon sıkıp içmek istiyorum ama unutuyorum enfeksiyona inanılmaz etkisi var.bir de aç karnına karpuz yemek
Mariposa Sssdt enfeksiyon olabilir kadin doğum doktoruna görünmekte fayda var. Kaşıntı varsa mantar da olabilir .
DenizZim Taş çok sancı yapıyor dayanılmaz. Böyle bir ağrnz varsa evet ama genelde batma koku enfeksiyon belirtileri.farkli bir hastanede tahlil yapabilirsiniz.