Normalde genel bir kalp problemim yok Daha önce muayene olmuştum çok geçmedi üzerinden. Dün kalbimin atis ritmi biraz farklıydı.hamileyken attığı gibi değişikti ritmi. Sonra bir buçuk yaşındaki oğlumu emzirirken birden Kalp atışın daha da hızlandı. Zar zor tansiyon aletinin pillerini bulup taktım ve kalp atışıma inanamadım 197′ye çıkmıştı.esim işte.hastane de hayli uzaktı. Derin nefes alarak Uzanarak bir şekilde Yarım saatte rahatladım Niye böyle oldu anlamadım. Tansiyonum da normaldi